Friday, February 03, 2006

Ain laulaen työtäs tee

Mä olen tässä aamutuimaan miettinyt taas kerran tuota mun työtä. Että mikä sen funktio mulle on, miksi mulla ei ole siihen motivaatiota ja miksi ahdistun siellä niin suunnattomasti. Ei näistä pohdinnoista tule hullua hurskaammaksi. Eniten ahdistaa se kiire. Ja se, että ihmiset (asiakkaat) osaa olla tosi mulkkuja. Ne jakelee tappotuomioita, haistattelee ja huutaa naama punaisena. Ja sitä mä kuuntelen, kahdeksan tuntia päivässä. En tietenkään mä ota niitä henkilökohtaisesti, mut kyllä mä uskallan väittää, että kelle tahansa tulis jossain vaiheessa mieleen, että mitäs helvettiä mä täällä teen, kuuntelemassa tuota paskanjauhamista.

Mä haluan vaihtaa työpaikkaa, mutta en vielä. Mulla on tänä vuonna ensimmäinen kokopitkä kesäloma ja mä haluan pitää sen. Mut sitten, niin, kesäloman jälkeen vois olla oikea aika nostaa kytkintä.

Onpa väsynyt olo taas. Kunpa jaksais tän päivän.

5 Comments:

Blogger Lostis said...

Kommentointi sekoilee pahasti. Kiitos Avelinelle ilmoittautumisesta!

11:52 AM, February 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ootkohan sä samassa duunipaikassa mun kanssa? Tää on nimittäin niin tätä...

12:53 PM, February 07, 2006  
Blogger Lostis said...

Hei Santeri, vaikea sanoa. Onko sinun työpaikassasi ihmistä, joka vaikuttaisi minulta?

3:36 PM, February 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Juu, on montakin. Itsenikin tunnen noista sun kirjoituksistasi. Ja tää Santeri on sit tyttö.

8:05 AM, February 08, 2006  
Blogger Lostis said...

Nyt alkaa jo jännittää, että oletko tosiaan joku mun kollega. Hui. Jos olet, niin toivottavasti kaikki mitä luet, pysyy meidän välisenä.

1:06 PM, February 08, 2006  

Post a Comment

<< Home