Tuesday, August 09, 2005

Huomenta

Nukuin paremmin. En herännyt kuin kaksi kertaa kylmä hiki otsalla.

Mietin tuota työuupumusta. Olen kuitenkin mieluummin töissä kuin työtön. Yritän ajatella niin, positiivisesti, vaikka se ei ole mun tapaistani.

Tulevana viikonloppuna on kahden ihmisen yhteiset 30-vuotisbileet. Mut on sinne kutsuttu, mutta olen vähän haluton lähtemään. Kutsussa mainittiin avec, olen melko varma, että olen ainoa joka menee sinne ilman seuralaista. Olisi kamalaa jättää menemättä, toinen päivänsankareista kun on kuitenkin yksi läheisimmistä ystävistäni. Silti olen haluton ja epäröivä.

Toivoisin voivani jäädä tänään kotiin, peiton alle. Nukkuisin koko päivän.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Menet tietysti. Tärkeintä ei ole avec vaan se, että olet paikalla.

8:07 AM, August 09, 2005  

Post a Comment

<< Home