Wednesday, August 10, 2005

Syysaamu

Kaksi kirkkaan keltaista koivunlehteä leijaili kohti maata, kun äsken hain täydennystä kahvimukiini. Syksy on täällä. Yön kovat tuulet saivat ikkunan heilumaan, metelillä.

Haistoin eilen talven. Mä aina haistan sen, siitä hajusta muistan kylmyyden ja lumen. Mä en pidä talvesta, koska mua paleltaa aina ja kaikkialla. Mä en pidä lumesta, koska en osaa kävellä, kun sitä on maassa. Kaksi senttiä sitä kamaa riittää, mä alan liukastella ja horjua.

Lillasyster soitti eilen pitkästä aikaa. Suunniteltiin, että mä menisin käymään siellä tuossa syyskuun puolivälin tienoilla. Mukavaa olisi se. Ikäväkin jo on. Vaikka kyllähän me kesäkuun alussa nähtiin, silti olis taas kiva istahtaa rauhassa nenäkkäin ja höpötellä.

Tietääkö kukaaan, missä olisi edullista painattaa pieni määrä t-paitoja? Ollaan duunikavereiden kanssa suunniteltu paitaa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home