Saturday, June 25, 2005

Nyt se jo iski!

Hesarin K-kauppa pelasti. Sain ruokaa ja tupakkaa. Päivän olen kiertänyt netissä, viikon pimento alkaa olla korjattu pikkuhiljaa. Sain kyllä myös tiskattua ja pestyä pyykkiä. Kohta taitaa taas kutsua sänky. On se nukkuminen vaan ihanaa!

Rahatilanne tosin ahdistaa niin paljon, ettei ole unen tulosta mitään takeita. Olen miettinyt vakavissani, että haen jotain karmeakorkoista ns. pikalainaa. Mä en halua kituuttaa kympillä koko hemmetin kesää! En tiedä mitä tehdä. Tajusin myös sen, että ahdistaa aivan turkasesti mennä taas töihin. Että minä inhoan sitä hommaa. Parhaat työkaverithan siellä on, mitä mulla on ikinä missään ollut, mutta riittääkö se? Just nyt tuntuu, että ei. Olen siis vieraillut myös mol.fi -sivustolla katselemassa mitä muuta olisi tarjolla. Kamalaa miettiä moisia, vaikka on vielä kesälomalla. Tosin muutaman hassun päivän enää. Loppukesä istutaankin sitten tiiviisti töissä puremassa hammasta. Ettei kirkuisi, siis. Hampaiden pureminen ei toki ole työtäni. Öh. Miten nyt ei juttu taas luista. Mutta neuvokaa, viisaat, mitä teen työangstini kanssa.

Peiton alle kirjan kanssa, mitäs muutakaan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home