Wednesday, June 29, 2005

Blogiunia

Päivää.

On sitten oltu taas siellä. Niin, te tiedätte kyllä. Töissä. Ja se oli kamalaa, vakuutan. Mutta tuskin ketään kiinnostaa, kuinka paljon minä inhoan työtäni. Joten kerron välillä pikaisesti muista asioista.

Ensimmäinen vedos sinkun kannesta on nähty. Kääk. Siinä on mun hiuksia ja silmiä oikein urakalla. Mutta enköhän minä selviä siitä. Ja biisi on hyvä, sehän se tärkeintä on!

Viime yö meni ihan pieleen. Olin tosi väsynyt. Vedin parit relaksantit nukkumaan mennessäni ja unihan tuli yllättävän nopeasti. Sitten kuitenkin heräsin jo puoli viideltä... Aamuhämärissä kahvia tuli litkittyä puoli pannullista. Toivottavasti ensi yönä nukun vähän kauemmin. Näin unia hahmoista, joita en ole koskaan tavannut... Bloggaajista siis. Kenties tuli eilen hieman liikaa luettua krapulapäissään? Vaan oli se jännää. Monetkin hahmot olivat oikein sympaattisia ja tutustumisen arvoisia! Miten lie tosielämässä?

Kun kesäloma on ohi, mitä voi keskittyä odottamaan? Talvilomaa? Vai voisiko tällä kesällä olla vielä mulle jotain annettavaa?

Nyt ruokaa.

Päivän biisi: TV-Resistori: 1yy, 2aa, 3oo, elektroo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home