Thursday, July 07, 2005

Ukaaseja

Olen melko sanaton tämänpäiväisten Lontoon tapahtumien edessä. Iltavuorossa kun olin, en juuri ehtinyt seurata uutisia. Runsaasti uhreja, sen verran tiedän. Lämpimät ajatukset kaikille, joiden ystäviä tai perhettä on Londoniumissa. Itse en vielä tiedä onko Jenny kunnossa...

Paska päivä. Pikkupomo kävi esittämään ukaaseja. Käyttäytyi todella typerästi. Aion mennä huomenna hänen esimiehensä puheille aiheesta. Andy sen sanoi: "Sä olet pätevämpi kuin se, siksi se sua koko ajan vahtii ja keksii asioita, joista valittaa." Poikapieni sanoi myös, että "kun se ei löydä sun työstä oikeaa moitittavaa, se keksii omasta päästään." Tämänpäiväinen jurputus oli sitten niin asiaton, että menen ottamaan asian puheeksi vielä.

Paska paska paska olo. Miksi se ei voi antaa mun olla rauhassa ja tehdä työni?

Jos tilanteeseen ei tule muutosta, mä otan loparit. Ei mun tarvitse tuollaista sietää.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pomot, ihan niinkuin sun kaveri siellä sanoi, kun ne huomaa olevansa huonompia kuin (varsinkin naispuolinen alainen) ne keksii kaikkea inhottavaa.
Arvaa onko monta kertaa mulle käynyt ? Mene ihmeessä selvittämään asiaa, kyllä kannattaa. Joskus ne isommat pomot yllättävää kyllä tietävätkin sen todellisen tilanteen, siis että sinä osaat paremmin työsi. Tsemppiä.

1:12 AM, July 08, 2005  
Blogger Lostis said...

Kiitos kommentista, Katili. Mä pelkäsin ensin olevani ihan vainoharhainen tuon kyseisen Pikkupomon suteen, mutta sitten kävi tosiaan ilmi, että monet työkaverit olivat huomanneet asian. Aion tänään mennä juttelemaan aiheesta. Tulen oikein hyvin toimeen työkavereiden ja muiden esimiesten kanssa, mutta tämä yksi Pikkupomo... Voi hemmetti sentään. Palaan asiaan, kun olen keskustelut käynyt.

11:16 AM, July 08, 2005  

Post a Comment

<< Home