Tuesday, July 05, 2005

Tämän tunnin suosikkibiisi

Rasti seinään: mua ei palella!

Luulin tosissani eilen, että kaaos töissä jatkuisi, mutta olin onneksi väärässä. Tänään oli ihan mainio työpäivä. Hysteerisiä hihityksiä Ninskin, Kaiden ja Andyn kanssa. Andy toi mulle kirjan ja levyn lainaksi, mainiota. Itse raahaan huomenna repullisen kirjoja duuniin, lainaan Poikapienelle ja Andylle lomalukemista.

Vaan huomenna alkaa sitten lasku kohti loppuviikon lepakkovuoroja. Tietenkin olen torstain ja perjantain iltavuorossa, kuinkas muutenkaan.

Olen keskittynyt miettimään Nina Rochellen Innehåll-biisiä. Se on niin mahtava! Kuvaa mun päänsisäistä elämää niin täydellisesti. Enkä mä tarkoita pelkästään lyriikkaa, vaikka sekin on mainio. Ne kitarat, se särkyvä ääni, haikeus ja mieletön voima. "Mitt namn på hennes läppar / som enda villkor / för ett liv med innehåll / en biljett till ingenting / men en möjlighet för mig / att färdas åt nåt håll..." Fantastista! Jos teillä on mahdollisuus, kuunnelkaa tuo biisi kuulokkeilla. Tunnette sitten minut oikein hyvin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home