Sunday, May 29, 2005

Minuuttivelli mielessä

Hei ihan totta. Viinaa on kiva juoda, mutta sen aiheuttamat jälkitilat ei sovi mulle. Vein eilen Santerin syömään, kuten olin luvannut. Söimme Cellassa perunamuusia ja friteroituja ahvenfileitä (minä) ja lohisilakkapihvejä (Santeri). Join yhden oluen, se ei jostain syystä oikein tippunut. Siirryimme Ravintola Karhupuistoon ja aloimme kitata kossukolaa (minä) ja kossuvissyä (Santeri). Jari tuli paikalle ja meillä oli mukavaa. Lähdimme jatkoille Santerin kämpille ja joimme tequilaa aamukuuteen. Olin kotona seitsemältä tänä aamuna ja aivan liian lyhyiden unien jälkeen heräilin sunnuntaihin. Viikonloppujen pitäisi kestää kai vähintään noin viikon ajan, jotta saisi levättyä edes hiukan!

Tänään olenkin sitten ollut taas maailman tehottomin ja turhin ihminen. En saa laitettua edes mitään syötävää. Istun vain tässä koneen ääressä ja välillä tuijotan telkkaria tajuamatta mistään mitään. Onneksi sentään muistin suosikkisarjani Gilmoren tytöt, joka ikävä kyllä jäi nyt kesätauolle. Miten voin elää, kun en tiedä miten Roryn ja Deanin juttu etenee, kuinka käy Lorelain ja Luken? Eroavatko Emily ja Richard? Entä mitä tekee Jason?

Olen miettinyt minuuttivelliä. Minä rakastin minuuttivelliä pienenä. Jokin aika sitten löysin ilokseni kaupasta minuuttivelliainesta! En vain tajua kuinka sitä tehdään. Jos tekee pakkauksen ohjeen mukaan, saa lautasellisen keitettyä maitoa. Voisiko joku kertoa kuinka minuuttivelliä tehdään, jotta siitä tulee sakeaa? Mulla ei ole edes äitiä, jolta kysyä.

Onneksi ensi viikolla ei ole yhtään iltavuoroa. Kympin välivuoroa on pari kappaletta, mutta sen kestää kyllä. Lähetin muuten vuorostani itse Poikapienelle humalaisen aamuviestin joskus 06.20 aikaan. Hävettää!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mäpäs tiedän kaikki nuo asiat, koska olen katsonut tulevia jaksoja vaikka kuinka...

9:11 PM, May 29, 2005  
Blogger Lostis said...

Hui. Ethän kerro tahi anna mitään vinkkejä?

9:18 PM, May 29, 2005  

Post a Comment

<< Home