Sunday, May 15, 2005

Kirvesmies

BStar kirjoitti tänään kohtaamastaan stalkkerista. Tarina toi mieleen tapahtuman vuosien takaa.

Olin ollut viettämässä vauhdikasta ja hauskaa baari-iltaa. Palasin kotiin ja menin nukkumaan. Heräsin aamuyöllä karmeaan meteliin.

Mies tuli kirveellä asuntoni ulko-oven läpi. Kyseessä oli työkaverini veli, joka silloin tällöin piipahteli työpaikalla, siskoaan moikkaamassa. En ollut rohkaissut häntä millään tavalla lähestymään itseäni, olinpahan vain oma suulas itseni. Nyt tämä kyseinen henkilö siis hakkasi oveni kirveellä tuhannnen päreiksi, tuli sisään ja ilmoitti minulle, että minä kuulun hänelle. Kun en asiasta kamalasti innostunut, hän istutti minut lattialle ja piti kirvestä kaulallani. Pari tuntia hän jauhoi kummallista maailmankuvaansa (johon kuului tiiviisti mm. ajatus jos minä en sinua saa, ei saa kukaan muukaan). Sitten hän kai jollain tapaa selvisi ja sain puhuttua hänet ulos.

Toivottavasti BStar ei enää kohtaa stalkkaajaansa. Minulle jäi tuosta yöstä aika pahat traumat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home