Saturday, May 14, 2005

Väsymystä ja kokkausta

Tulipa eilen taas oltua humalassa. En osaa nykyään juoda maltillisesti. Vedän hirveät lärvit, vaikka se ei ole minulle hyväksi.

Mukavaa oli kuitenkin. Alkuillasta minulle soitti ystäväni O pitkästä aikaa. Treffasimme kantabaarissamme Kalliossa, istuimme ja höpötimme oikein sydämen kyllyydestä. Humalluimme ja suunnitelimme kaikenlaisia aktiviteetteja tuleville viikonlopuille. (En voi kertoa mitä kaikkea ajattelin, sillä O:n siskolla on tämän blogin osoite... Turhauttavaa.)

Puoli kahdentoista maissa suunnistin sitten Ilvekseen, siellä tapasin Arin. Upeaa! Lämmin halaus vaihdettiin vielä asemalla, kun hän lähti 03.00 bussilla kohti Turkua. Toivottavasti tavataan taas pian!

Tämän päivän olenkin sitten viettänyt haukotellen ja koneen ääressä pilkkien. Kuuden maissa alkoi olla niin nälkä, että oli pakko tarttua toimeen. Fettucinea, broilerinsuikaleita ja sipulia uitettuna curryfraichessa ja valkosipulituorejuustossa maissin kera. Mä olen monissa asioissa aika huono, mutta ruokaa minä totisesti osaan laittaa!

Onneksi ensi perjantai menee pakosti selvänä, koska on lauantaina työvuoro. Kuusipäiväiset työviikot ovat kamalia. Toivottavasti saan nukuttua kunnolla. Päätä juilii, mutta en tiedä onko syy viinassa, valvomisessa vai tulehtuneissa hartioissani.

Päivän biisi: Egotrippi / Matkustaja

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yskä ymmärretty.

9:13 AM, May 15, 2005  

Post a Comment

<< Home